Yine Cosmo



Selamlar,
Selamlar,

Efendim bu ay da Cosmopolitan dergisinde yazılarım çıkmş bulunuyor.

Sayfa 225 ‘de “Erkek ve Kadın neden aldatır?” başlıklı yazının doğal olarak erkek kısmını yazdım.

Sayfa 380 ‘de ise iş dünyası için yazdığım “Asansörde Zamanı iyi Kullanın!” başlıklı yazımı bulabilirsiniz.

Garip bir şekilde, siteme giren kişi sayısı azalsa da, çevremden aldığım geri bildirimlerden, giren herkesin gerçekten okuduğunu anlıyorum. Başlarda yaptığım onca reklam belki bir anlık tık sayısını arttırabilmiştir, ama peki ya gerçekten fikirlerini yazdığım bu yeri okuyanlarla yaptığım onca tartışmalar? İşte paha biçilmez olan bu benim için.

Bir daha cosmoya yazar mıyım bilmiyorum (hazır yazım var gerçi..) ama bir süre daha buraya yazacağım kesin.

Herkese her şey için teşekkür ederim.
Keyifli okumalar 🙂

2 responses to “Yine Cosmo

  1. Sevgili can,
    Tek şunu sölicegim yazdıklarını okurken kafamda o kadar cok soru işareti, onaylama, reddetme, benzer örnek verme, savunma, itiraz etme gibi aktiviteler canlanıyo ki (ki bu normalde karşılıklı diyalogta olur) sanırım burdan yazılarının samimi ve gercek oldugu yorumunu cıkarabiliriz.napsam “bir_de_burdan_yakın” diye blog açıp senin yazılarının üstüne blog mu yapsam:p
    saygılar:)

  2. Sevgili Tuğçe
    Açıklamış olduğun: Kafanda oluşan bu tarz onaylama, reddetme, benzer örnek verme, savunma, itiraz etme düşünceleri senin kendinle olan şüphelerini tanımlamakta. Zaman zaman anne karnına dönme isteği ile birlikte tetiklenen bu tarz semptom….

    Şaka şaka 😀
    Samimi yazdığımız yansıtabiliyorsam ne güzel. Teşekkür ederim yorumun için. Blogunu aç valla renk olur 😛

Leave a comment